Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, prosimy postępować zgodnie z poniższymi krokami:
1. Wypełnienie formularza
Prosimy wypełnić formularz znajdujący się TUTAJ. Prosimy o poprawne wpisanie danych: imię i nazwisko, adres e-mail, adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie nazwy produktu oraz numeru zamówienia i przyczynę reklamacji (mile widziana dokumentacja zdjęciowa), data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Po złożeniu reklamacji możemy poprosić o odesłanie produktu celem weryfikacji wady. O tym fakcie poinformujemy w procesie rozpatrywania reklamacji.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
HELPA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Kineskopowa 1D
05-500 Piaseczno
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, macie Państwo 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, należy wysłać maila na adres reklamacje@helpa.pl informując nas o chęci zwrotu załączając informacje takie jak: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie nazwy produktu oraz numeru zamówienia. Prosimy również o informację czy życzą sobie Państwo zwrot kosztów zamówienia na podany przez Państwa numer konta czy też zamiany towaru na inny. Informujemy, że zamiany można dokonać na towar, którego cena nie jest wyższa niż zwracany towar. Można dokonać wymiany na towar droższy jednak wiąże się to z koniecznością dopłacenia różnicy w cenach towarów. Po zatwierdzeniu przez nas uruchomienia procedury zwrotu należy odesłać produkt na nasz adres magazynu:
HELPA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Kineskopowa 1D
05-500 Piaseczno
UWAGA! Zwrotu można dokonać tylko w sytuacji gdy produkt jest w stanie nienaruszonym. Opakowanie jednostkowe nie jest otwarte oraz nie nosi śladów ingerencji w jego integralność.
W przypadku częściowego zwrotu towaru, zwrot należności nie uwzględnia kosztów kuriera. Wynika to z ceny kosztów dostawy, niezależnej od ilości zamawianych produktów.