Regulamin Programu Lojalnościowego HELPA
I. Definicje
1. HELPA - Sklep internetowy HELPA, dostępny pod adresem internetowym www.helpa.pl, prowadzony jest przez Helpa Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Henrykowie-Urocze (05-504), ul. Żabia 40, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000708497, NIP 1231381497, REGON 368972063.
2. Program – program lojalnościowy organizowany przez HELPA, adresowany do klientów HELPA, którzy z tytułu uczestnictwa w Programie będą uprawnieni do Korzyści na podstawie regulaminu.
3. Klubowicz – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, która zawarła z HELPA umowę o uczestnictwo w Programie. Gdy Klubowiczem nie jest osoba fizyczna uznaje się, że jest on reprezentowany przez przedstawiciela upoważnionego do reprezentowania Klubowicza w świetle obowiązującego prawa.
4. Korzyści – rabaty na zakup towarów przyznane przez HELPA w ramach Programu, z których Klubowicz ma prawo korzystać zgodnie z niniejszym Regulaminem.
II. Postanowienia ogólne
1. Organizatorem Programu jest HELPA.
2. Program:
a) program lojalnościowy umożliwia zarejestrowanym klientom zbieranie punktów za zakupy i inne akcje wykonane w sklepie oraz zamianę zgromadzonych punktów na rabaty.
b) adresowany jest do klientów detalicznych i dotyczy zakupów artykułów HELPA poprzez stronę internetową www.helpa.pl. Klubowicz nie może korzystać z Programu dla zakupu artykułów HELPA w celach ich odsprzedaży.
2. Informacja w sprawie ustawowego prawa do odstąpienia od umowy o uczestnictwo w Programie zawartej na odległość znajduje się w Załączniku 1.
3. HELPA zastrzega sobie możliwość telefonicznego sprawdzenia przez HELPA lub inny upoważniony do tego podmiot, jakości świadczonych usług.
4. Korzystanie z Programu w sposób sprzeczny z postanowieniami niniejszego Regulaminu lub przepisów prawa może skutkować utratą statusu Klubowicza.
5. W ramach korzystania z Programu zakazane jest dostarczanie przez Klubowicza jakichkolwiek treści o charakterze bezprawnym.
III. Zasady uczestnictwa w Programie
A. Przystąpienie do Programu:
1. Klubowicz przystępuje do Programu rejestrując się w Sklepie poprzez stronę internetową www.helpa.pl.
2. Przystępując do Programu Klubowiczowi automatycznie przyznawane są punkty za zakupy i inne akcje wykonane w sklepie poprzez stronę internetową www.helpa.pl.
3. HELPA ma prawo weryfikacji danych wskazanych w formularzu zgłoszeniowym.
B. Rezygnacja z Programu
1. Klubowicz może w każdym czasie zrezygnować z uczestnictwa w Programie bez wskazania przyczyny oraz ponoszenia jakichkolwiek kosztów.
2. W celu rezygnacji z uczestnictwa w Programie Klubowicz powinien wypełnić formularz z załącznika numer 1 i odesłać go na adres kontakt@helpa.pl.
C. Zakończenie Programu
1. HELPA ma prawo zawiesić lub zakończyć Program w każdym czasie.
2. W przypadku zawieszenia lub zakończenia Programu, HELPA poinformuje Klubowicza o takim przypadku z odpowiednim wyprzedzeniem na stronie internetowej HELPA (www.helpa.pl).
IV. Działanie programu lojalnościowego
1. Dodawanie i usuwanie punktów:
a) Klient otrzyma punkty za zakupy w sklepie po zmianie statusu przesyłki na „przesyłka wysłana” oraz po zapisaniu do newsletteru
b) Punkty są odbierane klientowi po zmianie zamówienia na „anulowane”
2. Warunki przyznawania punktów:
a) Klient otrzyma 1 punkt za każde 10 zł jednorazowo wydane w sklepie
- punkty otrzymują wszyscy zarejestrowani klienci;
- punkty przyznawane są za zakup wszystkich produktów.
b) Klient otrzyma 10 punktów za zapis do newsletteru, po potwierdzeniu zapisu.
3. Warunki wymiany punktów:
a) Rabat naliczany jest automatycznie przy każdych zakupach wykonanych na stronie sklepu. Rabat nie łączy się z innymi promocjami.
b) Wartość rabatu:
- 5% od 50 pkt
- 10% od 150 pkt
- 15% od 300 pkt
c) Punkty można wykorzystać bezterminowo.
V. Reklamacje
1. Wszelkie reklamacje związane z uczestnictwem w Programie można przesyłać na reklamacje@helpa.pl
2. Zgłaszając reklamację należy podać następujące informacje: imię i nazwisko lub nazwę, adres Klienta oraz powód reklamacji.
3. Reklamacje rozpatrywane będą w terminie 14 dni od daty otrzymania przez HELPA.
VI. Dane osobowe
1. HELPA przetwarza dane osobowe Klubowicza na zasadach określonych w Polityce Prywatności HELPA w zakładce "Polityka Prywatności", dostępnej na stronie www.helpa.pl/pl/i/Polityka-prywatnosci/11
VII. Postanowienia końcowe
1. Prawem właściwym dla stosunków wynikających z niniejszego regulaminu i dla rozstrzygania wszelkich sporów związanych z niniejszym regulaminem jest prawo polskie. Spory te będą rozstrzygane przez właściwy miejscowo sąd powszechny.
2. W przypadku Klubowicza niebędącego konsumentem jurysdykcję ma sąd właściwy miejscowo dla siedziby HELPA.
3. HELPA jest uprawniona do dokonywania zmian w niniejszym regulaminie w przypadku zmian w zakresie usług świadczonych na podstawie niniejszego regulaminu. Każda zmiana będzie dokonywana z odpowiednim wyprzedzeniem. Zmiana warunków regulaminu pozostanie bez wpływu na prawa Klubowicza nabyte przed wejściem w życie zmian do regulaminu.
4. Regulamin obowiązuje od 1 listopada 2023 roku.
Załącznik 1
Informacja dla konsumentów - ustawowe prawo odstąpienia od umowy
Postanowienia ogólne.
1. Ustawowe prawo do odstąpienia od umowy o uczestnictwo w Programie zawartej na odległość przysługuje wyłącznie Klubowiczowi będącemu konsumentem.
2. Klubowicz, o którym mowa powyżej, może odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów.
3. Jeżeli Klubowicz złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim HELPA potwierdziła przyjęcie umowy do realizacji, oferta przestaje wiązać.
4. Bieg terminu do odstąpienia rozpoczyna się z dniem zawarcia umowy.
5. W celu wykonania prawa odstąpienia, Klubowicz powinien złożyć HELPA jednoznaczne oświadczenie w tym zakresie. Dla zachowania terminu wystarczające jest wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
6. Oświadczenie może zostać złożone m.in. na formularzu wskazanym poniżej poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres kontakt@helpa.pl.
7. Jeżeli Klubowicz złoży oświadczenie o odstąpieniu od umowy wysyłając wiadomość e-mail, HELPA niezwłocznie potwierdzi Klubowiczowi otrzymanie takiego oświadczenia przesyłając mu wiadomość e-mail.
8. W chwili odstąpienia od umowy wygasają powiązane z nią umowy dodatkowe zawarte przez Klubowicza, jeżeli na ich podstawie świadczenie jest spełniane przez HELPA lub osobę trzecią na podstawie porozumienia z HELPA.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy
Imię i nazwisko konsumenta: _______________________________________________
Adres konsumenta: ______________________________________________________
Adres HELPA:
HELPA, ul. Żabia 40, 05-504 Henryków-Urocze
adres e-mail: kontakt@helpa.pl
telefon: +48 795 767 679
Niniejszym odstępuję od umowy w zakresie programu lojalnościowego HELPA